::COUNTDOWN::

Thursday, September 18, 2008

MELAYU BOLEH.... AKU BOLEH.....






Hari ni hari ke 48 aku berada di korea. Tinggal lg 32hari lagi untuk aku siapkan tugas aku di sini dan pulang ke Malaysia... Wah!! x sabar aku nak lihat wajah org tersayang..
Alhamdullilah, tugas yg diamanah kan pada ku,telah ku laksanakan 70% siap. Cuma aku perlu siapkan manual training dan perkemaskan lagi sistem program aku sebelum engineer2 Proton datang selepas raya nanti. Masa tu aku perlu memastikan semua Sistem Robot dapat berjalan dengan lancar. Aku telah dapat membuktikan kepada org Korea yang org Melayu juga boleh membuat Program untuk Sistem Robot tanpa bantuan mereka. Cuma sebelum ini aku tidak diberi peluang semasa aku bekerja dengan syarikat tempatan. Selepas siap sistem ini, banyak lagi system robot yg perlu aku lakukan disini. Tapi apa2 pun aku harap aku akan pulang dahulu keMalaysia kerana aku rindu terhadap org tersayang terlalu mendalam............

4 comments:

cendawanintim said...

sempat raya kat mesia..kira ok la tu...

yer, buktikan Mesia BOLEH!!!

ariansem said...

mana ada sempat raya kat malaysia...
balik 20/10... ni rasa nak sebak ni.

izzti.izztiha said...

hehe..raya kt korea best gak,.,,kan2??

ariansem said...

apa yg bestnya...
dah nak sebak ni..