::COUNTDOWN::

Sunday, September 21, 2008

MY SUPERBIKE CLUB






Hari ni saya nak ceritakan sedikit tentang kelab superbike saya. Nama kelab superbike saya ialah THE BLADERS.Kelab ini ditubuhkan hujung tahun 2006. Kami dibawah naungan SuperbikeMalaysia (www.superbikemalaysia.com). Jika hendak lihat lebih detail tentang kelab superbike saya. Klick www.superbikemalaysia dan cari THE BLADERS. Kat situ segala aktiviti dan gambar ada disertakan.

THE BLADERS kelab adalah antara yg kelab yang teraktif dimalaysia. Kami mempunyai ahli diseluruh negara. Keahlian THE BLADERS terbuka kepada semua superbike. Keutamaan diberikan kepada superbike keluaran NAZA. Tujuan utama penubuhan kelab ini untuk memudahkan penunggang2 superbike keluaran Naza berbibcang dan membantu sekiranya berlaku masalah pada superbike.

Tiap-tiap tahun THE BLADERS akan membuat Anual Ride sambil beramal.Kami sentiasa mendapat kejasama dengan pihak NAZA dan agensi-agensi. Untuk Anual Ride 2008 yg lepas, THE BLADERS berkejasama dengan IJN dan NAZA.

Antara ride yg pernah dilakukan:

1. Anual Ride 2007
2.Anual Ride 2008

3. Ride Singapore
4. Ride Thailand

5. Ride Udang Galah Rompin Pahang.

6. Ride Frazer Hill.
7. Ride Terangganu
8. Ride Genting Highland

9. Ride Cameron Highland

10. Ride Sungai Klah Sungkai

Dan banyak lagi ride sekitar Lembah Klang.

Disini saya seratan sedikit gambar untuk tatapan pelawat blog saya.
Untuk lebih information lawati : www.superbikemalaysia.com

0 comments: